15 oktober, 2009

091015

Tänkte jag skulle passa på att blogga lite nu när Johannes drog och tvättade bilen.

Idag gick jag upp klockan 6 mina vänner! Eller njae, satte igång tvn klockan 6 och låg och slötittade till klockan var 7, då gick jag upp! Anledningen till att jag gick upp så tidigt var att jag ville vara trött nu ikväll så jag kan somna skapligt. Andra dagar blir jag ju inte trött fören runt 11 på kvällen och det blir för sent om jag ska gå upp halv 7..
Imorgon är min första arbetsdag på 4 månader! Fick jobbet på Ica Nära! Det kommer verkligen att bli en chock, men jag är så förväntansfull dock väldigt nervös.. Kommer fortfarande ihåg första dagen på Stadium.. Man känner sig en aning utanför de första timmarna och lunchen tror jag är värst.. Haha! Men det kommer nog lösa sig. Killen som jag ska jobba med är ju också helt ny på jobbet, så det känns bra att inte vara själv.

Idag har jag inte gjort så mycket. Träffade Carro på stan och vi lunchade ihop :)
Sen har jag inte gjort alltför mycket.. Tagit det lugnt, har blivit van vid det nu efter 4 månader.. haha!
Ska jobba full dag imorgon, hur många timmar det nu innebär? Antar att jag inte slutar fören 4 eller 5. Men för första gången känns det faktiskt inte jobbigt, haha.
Annars vet jag inte vad som händer i helgen.. Johannes den stackaren kanske måste jobba på lördag. Jag lär nog sova ganska länge då känner jag på mig, haha. Om det inte blir så att jag får jobba hela helgen.


Nu ska jag nog ta och ringa min kära och fråga när han kommer hem.
Lär skriva mer imorgon och berätta om min dag!

Inga kommentarer: