19 februari, 2009

Dagen efter.

Usch.. Ännu en gång har det gått för lång tid mellan mina blogg-inlägg. Jag tycker att det kan vara väldigt skönt att skriva av sig lite ibland, även fast det kanske inte har hänt något speciellt.
Plus att min svenska lärare tycker att min svenska har blivit mycket bättre sen jag började skriva här! Hon hade tydligen kollat över min axel i skolan när jag skrev i skolan. Sen så gick hon in och kollade.. Kul eller inte?

Igår vart jag ett helt år äldre! 19 år.. Känns inte så speciellt faktiskt. Det är mer ett mellan år eller vad man säger.
Men "bara" ett år till 20 nu! ;)
I alla fall, jag vaknade upp med min pojkvän som väckte mig vid klockan åtta (!), inga sovmornar här inte.. Haha! Sen fick jag en present av honom, svårt att förklara vad det var men jag vart helt nöjd.
Sen så var vi hemma hos mig hela dagen och gjorde inte så mycket faktiskt, åkte till Tuna Park en stund och gick där i 5-10 minuter kanske innan pappa ringde och sa att hans bil var klar på verkstaden. Så vi var då tvunga att åka och tanka hyrbilen full, den ska lämnas tillbaka med full tank tydligen, sen hämtade vi honom och begav oss av för att hämta pappas bil. Får se hur länge den håller den här gången.
Senare på dagen så åkte vi och köpte kinamat, mums!
Efter det fick jag presenter av mamma, pappa och Carro. En luvtröja och en t-shirt, nice! :)
Och efter det så åkte Johannes hem och jag gjorde mig i ordning. Efter klockan sju så kom några av tjejerna till mig. :) Vi åt popcorn, chips med mera och bara snackade. Jag fick presenter av dom med, tre par trosor av Emma, Therese och Lisa, jättefina! Sen fick jag en body lotion och ett par örhängen av Martina :)
Sen var det krogen som gällde!
Jag hade en toppen födelsedag! <3

Grattis P på din 19-årsdag idag! :)<3


Nu ska jag plocka ner lite disk från mitt rum, sen lägga mig i badet och fräscha till mig lite. Efter en kväll på krogen så känner jag mig lite sunkig..

Inga kommentarer: