02 februari, 2009

Väldigt lång dag..

Har nyss avslutat ett samtal med Emma, längesen vi pratade så samtalsämnena tog nästan aldrig slut. Det är alltid lika kul att prata med henne, vi har alltid något att prata om! :)

Det har vart en jättelång dag idag..
Först engelska lektion från 9.30 till 10.30.
Sen praktik från 12 till 18.
Efter praktiken drog jag till Coop Forum för att göra en uppgift i Bransch & Produktkunskap. Var hemma runt sju idag.. Känns väldigt överdrivet och segt.
På praktiken så kom min mentor och hälsade på, med sig hade han två gubbar från Stockholm som höll på att göra en information film till 9or som ska välja gymnasielinje. De ville filma mig lite när jag hade praktik. Jag skulle inte prata eller något, utan bara jobba på som vanligt. Så jag gick och plockade lite bland kläderna, tog betalt av kunder och sånt som jag får göra. Haha! Kändes lite pinsamt och obekvämt att gå omkring inne på Stadium med en videokamera i ansiktet..
Men vart dagens moviestar: ME! ;)

Skolan tynger ner mig något grymt mycket just nu. Så fort jag tycker att jag har gjort klart alla uppgifter så får man nya.. Suck.
Men studenten är ju inte alltför långt bort nu, jag har klarat 2,5 år redan, då ska väl ett halvår inte vara något problem! :)
Tänk positivt Sandra!

Längtar till imorn! Inte för att det är tisdag eller för att det är ännu en tråkig skoldag, utan för att min syster ska klippa och färga mitt hår!
Det behövs verkligen. Har bestämt mig för att bli blond ännu en gång. :)




051208, saknar dig <3

Inga kommentarer: