29 januari, 2009

Wake up!

Ojoj.. Så seg som jag var imorse har jag inte vart på länge.
Har även träningsvärk efter Jonas idrottslektion igår, en aning otränad eller vad säger ni? Usch, det är väldigt mycket dags att ta tag i träningen känner jag. Men det var en bra lektion igår i alla fall!
Idag är det ännu en kort torsdag, som alla torsdagar så slutar vi klockan 10.10. Skönt samtidigt som att det kan vara jobbigt. Många torsdagar känns det onödigt att gå hit och vara här i 1 timme och 40 minuter. Men men, måste tänka på närvaron.
Tror min granne kommer och hämtar mig efter skolan, så snäll! Tycker inte om att åka buss längre, men ibland måste jag tyvärr..
När jag kommer hem ska jag damma och dammsuga. Har skjutit upp det för länge.
Sen blir det väl ett bad kanske?
Senare på dagen när mamma kommer hem så kanske vi ska färga mitt hår, avfärga vill säga. Jag har bestämt mig för att bli blond igen. Det kommer ta ett tag..

Kul, det är bara jag på den här lektionen från min grupp. Jippi..
Och har jag gjort någon uppgift? Ja, faktiskt :)

Pappa hetsade på mig imorse när jag berättade att jag hade tagit parkeringspengar två gånger från glasburken som vi har står. (Mamma sparar ihop till sin miljon där, haha! Bara 1-kronor och 5-or nästan) I alla fall. Min syster tar pengar därifrån för att köpa något att äta i skolan, och det är tydligen helt okej. Men när JAG gör det, då blir det hus i helvete.. SUCK!


Nej nu ska jag plugga vidare.

Inga kommentarer: