26 januari, 2009

Ny vecka - nya möjligheter?

Då var det måndag igen.
Sitter här i köket och gör mamma lite sällskap när hon lagar mat. Gott luktar det så mindre hungrig blir jag inte.. Hon hade kanske velat ha hjälp, fan jag är för jävla lat.
Det vart ingen skola eller praktik idag för min del. Mådde inge bra imorse när jag vaknade.
Men imorn blir det nog skola igen.

Helgen spenderades hemma hos hjärtat i Katrineholm, en underbart mysig helg! <3

Jag har börjat fundera och jag vill ta tag i mitt liv.
Köpa träningskort på Friskis & Svettis, köpa solkort på Solfuxen och sen sluta äta så mycket onyttigt.
Träna är något jag verkligen måste komma igång med, när jag tränade regelbundet förut så mådde jag mycket bättre. Det har jag märkt.
Jag ska även bli blond igen, känner att jag saknar den hårfärgen. Kommer ta ett tag innan jag får tillbaka mitt blonda hår men någonstans ska man väl börja.

En irriterade huvudvärk har börjat krypa fram. Så ska snart ta alvedon och sätta mig i soffan och bara slappa.



Du anar inte hur jävla orolig du gör mig.
Du vet hur det kändes när jag gjorde samma sak..

1 kommentar:

Anonym sa...

Jaaa köp friskis kort o börja gympa med mig :D<33