05 januari, 2009

Idag, är det VÅRAN dag <3

Jaha.. Nu börjar lovet närma sig sitt slut. Det går alltid lika fort, känns som att jag inte ens har hunnit med hälften av det jag skulle ha gjort.
Men det här lovet har faktiskt gått extra fort, för det här lovet har vart väldigt speciellt..
Det är såhär att det var nu, på jul lovet 2008, som jag och den underbaraste människan på jorden vart tillsammans.
Idag är det våran dag <3


Jag har gått och blivit förkyld nu också, fast jag har egentligen bara gått och väntat på det eftersom mitt hjärta har vart förkyld ett bra tag nu.
Men men, en förkylning ska inte få trycka ner mig! :)

Jag tror vintern har slagit till på riktigt igen, men mycket snö och riktigt kallt.. Jag minns inte när det var såhär kallt i Sverige senast.
Igår när jag och Johannes åkte till Katrineholm så visade bilens termometer -22 grader.. Brrr.. Tur att jag satt i den varma bilen.

Just nu vill jag bara ha sommar, men jag vet hur det kommer låta sen när det väl blir varmt ute: "Det är för varmt, jag vill att det ska vara kallare"..
Men jag lovar, jag ska ALDRIG mer klaga på att det är för varmt ute, never!


Och gissa vem som är glad? Haha!
Johannes mamma ska göra lösögonfransar och lösnaglar på mig någon dag!
Happy! ;) Åh, nu lät jag riktigt tjejig..



Och på torsdag fyller Therese! :) 19 bast liksom! ;O <3

Emma och jag är lika sjuka tror jag.. Haha! Pratade med henne nyss och hon var också genomförkyld. Pappa har också gått och blivit förkyld, verkar vara något som går..


Nej nu tänkte jag värma lite choklad åt mig själv och bara krypa ner i soffan.
Jag saknar mitt hjärta så mycket.. Vi ses väl till helgen hoppas jag <3

Inga kommentarer: