30 december, 2008

Oj..

Ännu en evighet sen jag skrev här sist, har inte suttit något vid datorn de här senaste veckorna. Har bara haft så mycket annat och göra, men jag klagar inte det minsta på det!
Så nu, när jag inte har något alls att göra så tänkte jag skriva några rader. Försöka i alla fall..


Kan börja med att berätta att jag har jobbat idag, från klockan åtta imorse till klockan två. Väldigt skönt var det, har inte jobbat på ett tag så det var roligt att träffa alla igen. Sen efter jobbet så gick jag med mamma och min syster på Tuna Park en stund, tänkte jag skulle hitta något att ha på mig på nyår, och det gjorde jag! :) Vilken tur.. Haha!
Sen så tog jag och min syster bilen ner till stan där vi köpte kinamat, mums!
Sen nu så sitter jag här, mamma har nyss hjälpt mig att färga håret, det behövdes kan jag säga.


Och julafton - den bästa hittills kan jag säga :)
Jag tog bilen och åkte till Emma<3 med en liten julklapp innan jag drog iväg till Johannes, men tyvärr så hade hon inte kommit hem från jobbet än så fick lämna den till hennes mamma, men jag hoppas hon vart glad i alla fall. :)
Vaknade upp hos mitt hjärta på julafton och åt julfrukost med hans pappa och bror, sen var vi bara där, tog det lugnt och kollade på hur snön föll sakta ner, så fint var det.
Sen bar det av hemåt för mig, skulle till mormor på eftermiddagen som varje jul, en tradition helt enkelt.

Och vem kom till mig på julaftonskvällen om inte Johannes<3,>
Dagen efter så åkte jag, mamma, min syster, mormor, morfar och min morbror på 24-timmars kryssning till Åland. Det var inte så mycket röj men det var hur mysigt som helst.

Och imorn är det nyårsafton..
De här sista månaderna har gått hur fort som helst.

Nyårsfiranden ser ut som följer:
- Middag med grannarna
- Förfest hos Annika hette hon med Johannes, Emma, Ewe och några fler, ska bli så skoj! :)

Nu har jag väl skrivit av mig lite känns det som, har inte så mycket mer att berätta just nu i alla fall.
Kan nog hända att jag lägger upp lite bilder på min bdb efter nyår.


www.saandra016.bilddagboken.se



Haha, du får mig att hånskratta..
Patetisk är du!

Inga kommentarer: