16 december, 2008

Sista vecka! :)

Woho! :D Sista veckan i skolan, på fredag kommer det efterlängtade jullovet! Ska bli skönt med lite ledigt.
Jag längtar grymt mycket till julafton, ska bli hur mysigt som helst. Blir firande med familjen, släkten och mitt hjärta :)

Sitter här i skolan och har haft håltimme sen halv elva, börjar inte nästa lektion fören kvart i ett, känns lite ruttet men vad ska man göra? Bara gilla läget.
Hade prov imorse i bransch och produktkunskap, gick väldigt bra :)

Emma kom hem i lördags efter en vecka i Egypten, lite brun var hon allt! ;) Och vem är INTE brunare än mig? ;P Haha!
Stolt albino! (?)

Och idag efter skolan så tar jag svarta faran och åker till älsklingen i Katrineholm! :)
Pappas kundbesök var inställt så jag fick låna bilen idag, så snällt!
Jag mår rent ut sagt jävligt bra just nu, inget kan gå fel med DIG vid min sida. Du är det bästa! <3

Inga kommentarer: