10 december, 2008

Onsdag - veckan vänder!

Idag vart det vinter igen, eller kylan kom i alla fall tillbaka. Sen har det snöat till och från hela dagen, lite tråkigt att det inte ligger kvar på marken bara.

Igår tog jag svarta faran och åkte till mitt hjärta! Det vart en mystisdag, så underbart. Saknar honom redan <3
Vägen hem gick hur segt som helst eftersom jag hamnade bakom en lastbil som körde runt 60-70 km/h hela vägen till Stora Sundby, där vart jag av med honom.
När jag kom hem var det dags att lägga sig, jag kan säga att jag somnade med ett leende på läpparna.

Idag händer det inte så mycket, skönt det. Ska plugga lite när jag kommer hem, lite saker som måste göras.
De här sakerna ska göras klart över lovet:
- Skriva en sammanfatting på service i ämnet konferens & reception
- Läsa en bok i engelska sen prata om den
- Läsa en bok i svenska, den ska diskuteras efter lovet
- Skriva en berättelse på 2-10 sidor

Så tänkte börja läsa lite idag i någon utav böckerna, så jag kommer igång. Skriva lite på min berättelse kanske.

Nej nu ska jag leta lite fakta som något samfund till religionen.
Skriver senare.

Inga kommentarer: