01 december, 2008

Ännu en gång - ingen rubrik.

För att förkorta helgen så kan jag säga att den var helt underbar, den bästa på länge.
Det började med att jag var ledig i fredags, senare på dagen så kom Johannes och fredagen spenderades hemma hos mig, en tripp till Tuna Park blev det också, men det var inte alltför rolig.

Senare på natten så åkte vi och hämtade mamma som hade vart ute med sina jobbarkompisar, hon verkade ha haft det trevligt.
Sen när vi kom hem så la vi oss i sängen och bara småglodde på tv. Somnade inte fören runt klockan fyra på morgonen skulle jag tro. Haha! <3
På lördagen så var jag med min Emma, åkte ner till stan, åkte till Tuna Park, men inget hittade vi! :O Emma var på VÄRSTA shopping humöret men tyckte inte hon hittade någonting, men lite vart det i alla fall på slutet :) Sen bar det av hem till mig där vi åt och spenderade resten av kvällen framför tvn och datorn. :) <3>

Och igår då ni, då åkte JAG, helt själv med "svarta faran" till Katrineholm! :O Haha! Har aldrig åkt så där "långt" själv.. Haha!
Där jag hälsade på Johannes och hans fyravåningshus (!), en myssöndag helt enkelt. <3<3
Tycker om dig! <3


Just nu sitter jag hemma, har vart i skolan i en timme på den enda lektion jag har på måndagar, nämligen engelska B.
Ska snart äta lite lunch och sen bär det av till praktiken som börjar klockan tolv, orkar inte vara där till klockan 18 ikväll.. Det är så segt. :( Men men.. Bara bita ihop.






Tusen diamanter finner jag i dina ögon, alla mysiga stunder i livet det är du som gör dom <3

Inga kommentarer: