27 november, 2008

Kort fredag! :)

Jag bara älskar när lärarna får för sig att göra något så att vi elever får ledig,
I LIKE IT! :D
Imorn har jag bara en lektion, engelska B i en timme, mellan 09.30-10.30, sen slutar jag för dagen! :) Annars brukar jag ha praktik till klockan 18 på fredagar.. =/
Efter det så ska jag åka hem, äta lite lunch, städa undan i mitt rum, städa toaletten (carro det blir din tur nästa gång!), duscha och sånt, senare på dagen så kommer Johannes :) <3
Sen blir det en mysdag! :)


På lördag är det "Sandra-och-Emma-dag" :) <3 Eftersom hon åker bort nästa vecka och vi kommer nog inte hinna ses så mycket nästa vecka.

Idag hände det inte så mycket, hade tre lektioner och sen slutade jag.
Åkte och hämtade tillbaka mammas bil från lackförseglingen, den blänker som att den vore helt ny igen! Sen började jag små plocka lite på rummet.. Kom inte alltför långt..

Emma, man ska inte gå som en katt runt het gröt ;) haha!



Dags för sängen snart skulle jag tro..
Väntar på ett samtal. <3

Inga kommentarer: