10 november, 2008

Åh inte igen..

Nu har det ännu en gång gått för länge mellan mina blogginlägg, anledningen var att jag i fredags morse vaknade upp och var sjuk.. Feber och ont i halsen. :(
Så har inte orkat suttit vid datorn något, och sen har det inte hänt alltför mycket när jag var sjuk heller.
Men i alla fall, nu tror jag det börjar gå åt rätt håll. Men ska ringa till vårdcentralen imorn och kräva att få träffa deras halsspeciallist som de lovade mig för ungefär 4 månader sen!
Så blir nog till att vara hemma imorn med.

Men idag var jag faktiskt iväg på mitt utvecklingssamtal, visade sig gå mycket bättre än vad jag hade trott från början. Några VG och resten G, inte dåligt.
Men jag är så jävla skol trött..
Studenten, läääängtar!


Skulle ju hem till mormor i fredags för att hon fyllde år men vart ju inte så för att jag var sjuk, så har fått reda på att vi ska dit nu i helgen och äta, men jag har för mig att jag ska jobba den här lördagen.. Måste ringa och höra med Jimmy om det.


Jag har glömt allt, det som hände, det var ett misstag.
Kommer aldrig göra om det, kommer aldrig se tillbaka på det vi två hade ett tag.
Det var bara skit och det vet du om också.


Du är ingen för mig!
Cio!

1 kommentar:

Anonym sa...

Krya på dig gumman<33