17 november, 2008

Snabbt!

Det får bli ett snabbt inlägg innan jag tar bilen och åker iväg till praktiken.
Har verkligen inte lust att gå inne på Stadium i 6 timmar när det är såhär fint väder ute, skulle faktistk vilja ta en långpromenad sen gå ner till sjön, sätta mig på bryggan och bara njuta.
Den här dagen mår jag extra bra och det känns underbart!
Ingenting kan förstöra den här dagen, inte ens om det skulle bli snöstorm ute skulle jag bli nere.

Ska berätta om min helg senare ikväll när jag kommer hem.
Den var både bra och dålig ;P


Var riktigt pigg imorse och ändå så somnade jag rätt så sent tyvärr.. Får bli tidigare i säng ikväll!
Nej nu ska jag kila iväg, på fredag är det ingen praktik, studentmässa i Älvsjö istället med min Yasmine! :) Fun fun!


Ciao!

1 kommentar:

Anonym sa...

Va glad man blev av ditt inlägg idag :D måste läsa sen vad du gjorde i helgen :P<3