12 november, 2008

Segare än vanligt..

Nu sitter jag här igen, datorn har blivit min höjdpunkt på kvällarna. Sätter mig vid den ungefär när jag ätit till jag ska gå och lägga mig. Åh nej, nu lät jag verkligen som en nörd.. haha!

Mötet på Eskilstuna Taxi gick jätte bra och vi fick faktiskt en hel del information, men han ville inte tala om några siffror, det är ju förståligt för sånt brukar ju vara hemligt men det var just det som vi hade behövt veta mest.. Men men, lite information fick vi ihop som vi kan använda till vårat projekt.
En sak som är säker är att jag ALDRIG, någonsin i hela mitt liv ska bli taxichaufför.. Så dyrt och sen tjänar man inte så värst mycket på det heller. :/ Nej tack, har högre planer! :)


Imorn är det torsdag, jag tycker inte om torsdagar.. Jag har tre lektioner men är 6 timmar i skolan! Håltimme i sammanlagt 3 timmar.. Ganska segt, vi brukar ju dra ner på stan på lunchen då, det hinner vi, men det kan även ibland vara segt. Tyvärr. Får se hur dagen blir imorn, om den går snabbt eller inte.
Sen på kvällen ska jag nog till Emma en stund, vi pratade om det i alla fall, hoppas det blir så. :)

Nej nu ska jag försöka ta tag i det sista i buddhismen, ska se till att få det klart.

Nästa torsdag, den 20/11 är det öppet hus på skolan också. Vi måste vara där, men vilket betyder att vi är lediga hela fredagen! :)
Fast i samma andetag som jag vart glad över det så kom jag på att jag ska på studentmässa med några fler på fredagen.. Blir inte ledigt då heller. Men fan, det kan vara en upplevelse! :)

Inga kommentarer: