21 november, 2008

Helg!

Idag har jag vart ledig tack vare att det var öppet hus i skolan igår kväll, det har jag inget emot :)
Dagen började med att jag vakande vid 7 och jag kunde verkligen inte somna om! :O Jag vände och vred på mig, låg och blundade och verkligen försökte slappna av - till ingen nytta..
Men tillslut så somnade jag om till i alla fall klockan 10 :)

Jag gick upp, åt frukost och la mig i badet, det var så skönt.
Skulle ha städat, som alltid när jag är ledig, eller jag säger i alla fall att jag ska städa. Men det blir aldrig av.. Haha! Förlåt mamma.. ;) <3


Nej, nu ska jag se till att fördriva lite mer tid innan jag ska dra hem till "du"´s mamma! :)
Lite hemliga kodord här.. Blir lite spännande då ;)

Den här helgen kommer bli underbar! :)

Jobba imorn, känner mig verkligen pepp till det! :)

Inga kommentarer: