13 november, 2008

Slut på dagen.

Då var ännu en dag snart slut, i alla fall för min del, tänker lägga mig i sängen snart och kolla på nått dåligt tv-program till john-blund kommer. Haha!

Det har vart en lugn dag, de flesta dagar är lugna.
Gick i skolan, hade två lektioner och gick hem. Mamma färgade håret på mig, jag plockade lite på mitt rum, åt mat, sen drog jag till Skogstorp och till min Emma! :) Vi hade pratkväll, hoppas allt känns bättre snart gumman! <3
Och nu sitter jag här, sooom vanligt..
Fan att det aldrig händer något intressant på vardagarna.


Imorn är det tillbaka till praktiken som gäller, har ju inte vart där på tre gånger nu, ska bli kul faktiskt och komma tillbaka.
Åh, fredag imorn med ju! Så skönt med helg! :)


Nej, sängen ser ganska lockande ut.. Ska nog ta och dra mig.

God natt!


Imorn! <3

Inga kommentarer: