12 november, 2008

Trött, tröttare, tröttast?

Usch ja, jag säger då det. De säger att måndagar är värst, men när man känner att helgen närmar sig så tycker jag att det blir ännu värre. Då verkligen vet hela kroppen att den snart ska få sova ut i två dagar i alla fall, beroende på vad man ska göra.
Jag ska i alla fall sova hur länge jag vill i helgen, eller, inte på lördag, misstänker starkt att jag ska jobba då, men börjar klockan 10 då som tidigast och det är inte så farligt.
Fick reda på att vi ska ha beep-test (stavning?) på idrotten om 2 veckor.. Jippi.. Jag har absolut ingen kondition..
Hm, undrar om jag klara det bra om jag skulle börja rå träna idag, och sen träna som en galning nu i två veckor? Njae, jag struntar i det. Det där testen får gå som det går.
Jag är ingen elit idrottare och kommer aldrig att bli.


Idag ska jag be min mamma på mina bara knän att hon ska färga håret på mig, jag börjar skämmas för den här utväxten..
Annars får jag börja använad mössa, inte det roligaste det heller.
MAMMA, SNÄÄÄÄÄÄLLA!
Annars får jag ta saken i egna händer, och då vet vi ju hur det kommer sluta..

Jag, Yasmine och Malin ska till Eskilstuna Taxi och ställa lite frågor till vårat projektarbete. Han var verkligen otrevlig när jag ringde honom förra veckan och bad om att få komma på besök.. Men men, efter en stund så gav han upp. HAHA! Rätt åt han! ;)


Pappa var snäll idag och lät mig ta bilen, underbart!
Jag är lite bortskämd nu när jag fått körkort och har tillgång till bil ganska ofta. För jag har slutat att tycka om att åka buss, förut kunde jag tycka att det var skönt, sitta på bussen med musik i sin egna lilla värld. Men jag har tröttnat på det nu..


Nej nu ska jag väl ta och göra något vettigare, religons lektionen börjar om ungefär 10 min, hinner inte göra så mycket vettigt på den tiden.
Så får se till att göra något riktigt onödigt! :D

Inga kommentarer: