25 november, 2008

Bitande kyla.

Sitter vid datorn, någon som blir förvånad?
Har nyss ätit luch och vart ute en stund med Yasmine. Usch, det är verkligen vinter ute, jag fryser fortfarande om händerna fast jag vart inne en bra stund nu. Men det ska ju bli plus grader på torsdag, tråkigt bara om all snö ska bli slask.

Känns inte som att jag har gjort något vettigt idag, har haft två lektioner men jag har inte gjort något speciellt. Alla har mest suttit och pratat.

Idag är det rättskunskaps prov, hm.. Får se hur det kommer gå. Det är ganska krångligt det där med arv, om man är gifta, om man har lån, bla bla.. Aja, det får gå som det går. Jag gör mitt bästa.
Sen efter skolan ska jag hem och senare ska jag, mamma och min syster åka till Tuna Park och kolla runt lite. Jag skulle vilja hitta en stickad, mysig polotröja.

Fick lön idag btw! :D AAHHH! Så nöjd med det!

Sen är det snart studiebidrag också. Fy vad rik jag känner mig.






du <3

Inga kommentarer: