11 november, 2008

Back on track!

Tillbaka till skolan igen, mår inte helt bra än, men har ingen feber längre i alla fall och jag missar så mycket om jag är borta.
Det började med att läraren sa till mig när jag kom: "Vi ses kvart i ett"
Kvart i ett! Han menade alltså att jag hade kunnat komma till skolan kvart i ett idag! AHHH! Aja, får sitta och snacka lite skit med min Yasmine, alltid lika roligt! :)

Idag ska jag inte göra ett skit, inte ett dugg och det ska bli skönt.
Slutar vid klockan tre sen ska jag hem och städa mitt rum, det ser rent ut sagt förjävligt ut.. Snart vill jag själv inte bo där längre.
Sen ska jag nog lägga mig i badet och bara koppla av och lyssna på musik.
Sen blir det nog plugg kväll, ska ringa Emma också nu när det inte gör ont och prata! :)

Jag vill ha looooov!
Ehum, märks det att jag är en aning skoltrött?

Inga kommentarer: