18 november, 2008

Regn, regn och åter regn..

Usch, fy och blä för det svenska vädret!
Det har regnat sen jag gick upp imorse och det verkar inte ge sig heller. Hm, lär bli hur halt som helst senare, det är ju bara 2+ grader ute nu så det lär bli kallare ikväll.
Aja, vinter kallas det..


Sitter här och har lunchrast, i 1 timme och 15 minuter.. Det blir segt i längden. Plus att vi har en och samma lärare hela dagen förutom den sista lektionen. Har inga fler kommentarer på det.

På torsdag är det öppet hus på skolan, njae, jag har inte riktigt lust att stanna i skolan till klockan åtta på kvällen, men men, jag tror det är obligatoriskt eftersom vi får ledigt på fredagen. Men då ska jag på den där studentmässan i Älvsjö.. Kan vara intressant och så ansträngande är det nog inte. Får se vad som händer :)

Pappa lät mig ta bilen imorse! Haha!
Igår kväll när jag frågade så fick jag inte det, men helt plötsligt när han hade skjutsat min syster så ändrade han sig. Inget mig emot, mer frihet! Ska föresten hämta upp min syster när hon slutat, han kanske lät mig låna bilen för det också.. Äsch, jag är glad i alla fall.

Imorn är den bara en enda månad kvar till jullovet, längtar verkligen.
Vem tycker inte om lov? ;P


Nej nu ska jag kolla runt på internet lite till, vänta på att näst sista lektionen ska börja.




Låt tiden gå lite snabbare..

Inga kommentarer: