19 november, 2008

Årskurs 9 dagar!

Jaha, då var det dags igen..
9orna har invaderat skolan som varje år vid den här tiden. De går runt och liknar zoombies vissa av dom.. Ser ut som stora frågetecken. Det är svårt att komma fram på vissa ställen då gångar och korridorer blockeras av 9or.
Men jag träffade Emma i alla fall :), för längesen man såg henne!

Och nu sitter jag här, finns inte så mycket att göra tyvärr. Vi har svenska och våran lärare är borta så vi har en vikarie. Plus att vi håller på med ett grupparbete och de jag jobbar med är inte här idag. Så njae, jag kan inte få så mycket gjort.
Jag kom på att vi har projektarbete idag också, fan! Det är samma personer som jag jobbar med på projektet som på svenskan, jaha, får väl försöka göra något på projektet så vi kommer lite längre.


Nej nu ska jag väl kolla runt på internet, SOM VANLIGT! Usch.. Skolan = inget liv..



Jag ler igen.

Inga kommentarer: