13 november, 2008

Strålande dag!

Även fast det inte kunde vara gråare ute så mår jag toppen idag! Vaknade imorse och fick samma känsla som jag brukar få när det är strålande sol och varmt ute, som en sommardag.
Ingen/inget kan förstöra den här dagen, det känner jag på mig.
Snart är det helg också, imorn är det praktik som gäller och på lördag ska jag jobba (?), sen till mormor på middag och senare ut med några av min tjejor! :)


Skola idag till halv tolv, underbart! Ska hem, städa undan på mitt rum, då menar jag damsuga, damma, röja verkligen! Försöka i alla fall..
Sen kommer mamma hem och då ska vi färga håret på mig, det behövs verkligen, 6 veckor sen jag senast färgade håret, ser ni utväxten framför er? Inte snyggt..

Och där tog min skriv lust slut.. Helt plötsligt sådär.
Haha! Aja, blir mer skrivet ikväll. :)


Föresten, har har bett min morbor ladda ner Saw 5 till mig, hoppas, hoppas att han gör det.

Inga kommentarer: