27 november, 2008

Tidigt morgon på stan!

Kom nyss till skolan, har vart nere på stan för att göra en uppgift i koferens & reception.
Jag och Malin skulle intervjua en receptionist, men ja, de hade inte tid med oss. Jag var fräck och frågade om de kunde skicka svaren till oss, de skulle svara på frågorna sen kunde vi komma in och hämta dom på måndag. Så snällt!
Så nu sitter vi här, har rast i 50 minuter (!), känns lagom segt. Vi går 6 timmar i skolan men har bara tre lektioner.. Men men.. Bara gilla läget.
Imorn har vi bara lektioner fram till klockan tolv, för personalen på skolan ska ha någon slags "fest".. Haha! Så jag har bara en lektion imorn från 09.30-10.30 :) Så skönt.

Sen ska Carro ha tjejmiddag imorn också.. SUCK! Jag kommer med mer info senare.. Jag tror det kan bli en låååång kväll..
Men som tur är så kommer min räddare i nöden imorn och håller mig sällskap! :) <3
Ska även vara fylle-taxi åt mamma imorn, hon ska nämligen ut på krogen!
You´ll shake that as! ;)

Och Emma den jäveln lämnar mig i kalla sverige för egypten i en vecka! :O Sola åt mig med! :) Hon åker nästa torsdag natt, hoppas du får det kul gumman! <3
Sen fyller Ewe hela 18 år på onsdag! :)

Nej, en halvtimme kvar att fördriva av den här rasten..
Ska kolla runt på internet.




Datorn = mitt liv?

Inga kommentarer: