20 november, 2008

Slappardag säger jag bara!

Jag kan rent ut sagt säga att jag ÄLSKAR årkurs 9 dagarna!
Det blir så slappt i skolan de här två dagarna då 9orna är på besök, för alla lärare är upptagna med andra saker. Så ja, idag så skulle jag inte behöva vara i skolan alls. Men jag vill ha närvaro så jag kom hit i alla fall.
Ikväll är det öppet hus också, så det blir skola till klockan 20 idag. Inte så roligt, men men, vad gör man inte för att verka lite duktig ;)


Pappa, snäll som alltid, lät mig låna bilen idag. :) Det är hur halt ute som helst men det gick bra att köra ändå, har ju fått höra att jag kör som en pensionär! :O Haha! Bättre det än att krocka kanske ;P
Men höll på att bil påkörd bakifrån när jag stod vid en rondell, det kom en bil i full fart bakom mig och han bromsade inte i första taget, han var nära att åka på mig eftersom han inte gick nått grepp när han bromsade. Jag pustade ut en aning.. haha!


Åh, igår kom den första riktiga snön! :) Den ligger kvar till och med idag, så fint ute. Jag längtar verkligen till julafton!
Så mysigt med snön och allt glitter och ljus, det blir så fint.

Blir en lugn jul hemma hos mormor & morfar som vanligt :) <3

Imorn är det fredag, mässa i Älvsjö hela dagen. Yasmines kille är på den mässan idag, så vi får väl se om det var något intressant eller bara skit av allt.
På lördag är det jobba som gäller, kommer vara hur mycket folk som helst! Men jag trivs, PENGAR! ;)

Nej, kanske ska försöka att få någonting gjort idag, eller inte.. Haha! Men har inte så mycket mer att säga för tillfället!
Kommer väl mer inlägg ikväll när jag ska sitta här i skolan framför datorn.. Suck!

Inga kommentarer: