06 november, 2008

Man lär sig av sina misstag.

Så sant som det är sagt.
Jag gjorde ett misstag när jag öppnade mig för en främmande person, när jag gav honom min kärlek, när jag lät mig själv att lita på honom.
Det misstaget kommer jag inte göra om igen. Det lovar jag.

Idag var jag i skolan redan klockan åtta, ja, ni läste rätt..
Jag och Malin skulle göra klart ett arbete som skulle redovisas nu på morgonen på första lektionen.
Vi var här klockan åtta, men funkade datorerana? Icke! De hade fixat något med servern så allt låg nere. Efter jag hade startat om datorn ett antal gånger så funkade det att logga in, för mig i alla fall.
Så vi hann göra klart vårt arbete med bara fem minuter till godo. :)

Nu sitter vi och pluggar till religons provet som vi ska ha nästa lektion, men den börjar inte fören om 50 minuter så det finns tid till det.
Tycker inte om torsdagar, har tre lektioner på hela dagen men går ändå i skolan i 6 timmar :/ Det är verkligen inte roligt.

Idag ska jag träffa Camilla, hur längesen som helst jag träffade henne! :O <3
Vi ska väl gå och strosa lite på stan, sen funderar jag på att åka till Tuna Park och kolla på en jacka på Stadium, om mamma vill åka dit och gå med mig, HOPPAS! ;) Ska smsa henna snart.

Nej, nu åter till pluggandet.
Återkommer med hur min dag varit :)

Inga kommentarer: