02 november, 2008

Sista dagen på lovet, eller?

Sitter här och har lite ångest över att lovet är slut.. Eller, för mig tog det slut igår kan man säga, eftersom jag gick upp och jobbade idag.

Lovet började med att jag på lördagen och söndagen jobbade, thats it, sen på måndagen så kom Jim över från Linköping och stannade här till på onsdagen.
Jag jobbade tisdag kväll och onsdag morgon, på onsdagskvällen efter Jim åkt hem så var jag hos Emma :), sen på torsdagen var det en ganska lugn dag, minns inte riktigt vad jag gjorde.
I fredags så fick några av tjejerna för sig att vi skulle vara hemma hos Ewe och klä ut oss och umgås, riktigt kul, allt från sönder ******** ***** till hippies och ica biträden, haha! :) och som de flesta brukar säga, PUSS PÅ DEN DAGEN!

Sen i lördags så var jag med några kompisar och idag så har jag jobbat..
Vilket lov.. Känns inte som det har vart lov, jag har inte gjort nått "lov-aktigt", typ åkt bort någonstans eller så, men det kan vara skönt att vara hemma med.


Imorn är det måndag och back to real life.. Haha! Först engelska i en timme, som alltid på måndagar och fredagar, sen praktik från klockan 12-18, som vaaaarje måndag och fredag.

Fick skjuts hem av min granne igår från min kompis, på vägen hem åkte vi förbi St Eskils kyrkogård. Det var så otroligt fint med alla tända ljus på gravarna..
På det sättet älskar jag halloween.

Nej nu är det sängen som gäller för mig.. Upp med tuppen imorn..
SUCK!

Inga kommentarer: