03 november, 2008

En låååång dag..

Gick och la mig igår med huvudvärk och vaknar med huvudvärk.. Suck.
Jag gick upp och gick till skolan ändå, hade bara engelska på morgonen i en timme, sen skulle jag haft praktik. Men orkade inte gå dit.. Kände att jag inte riktigt skulle klara av att vara trevlig med värken.

Så jag har inte gjort ett dugg idag, skönt faktiskt. Har gjort klart rättskunskapen i alla fall :) Så nu blir nog Janne glad på mig imorn, jag gjorde även de uppgifter man inte behövde göra, plus i kanten!

Ikväll ska jag ha en riktig spakväll.. Duscha, göra hår inpackning, lägga mig i badet en stund och bara koppla av. Åh, jag längtar redan.
Sen ska jag ringa min favorit Emma också, hon har nämligen gjort något speciellt idag, eller, ja, jag tycker det i alla fall! :) Hoppas det gick bra!


Har ju inte hänt nått mer idag.

Elli ringde förut, saknar henne!

Inga kommentarer: