01 december, 2008

FÖR lugn dag..

Fick gå hem tidigare från praktiken idag, en hel timme tidigare, det var väldigt välkommet.
Hände inte alls mycket på Stadium idag.. Det är nästan för lugn och ha praktik på måndagar.
Så jag har för det mesta städat idag, plockat ut varor och lite sånt där pyssel.
Imorn ska jag till Stadium igen, fast efter stängning. Alla som jobbar på Stadium ska nämligen samlas och ja, träffas och sånt där. Sen får man ta med sig sina familjer, så det kommer bli en del människor. :)

Fick reda på att det inte var något fel med mitt knä heller, det är ju i och för sig bra, men jag har ju ont fortfarande.. =/ Aja, köpa stödstrumpa kanske som det kallas?

Nu är det snart mat här!
MUMMA!

Sen ikväll blir det plugga för min del, vilket betyder att jag kommer plugga i några minuter och sen tröttna..
Kommer sluta med att jag sitter framför datorn.. ;P haha!
Inte bra.




Saknar dig. <3

Inga kommentarer: