04 december, 2008

Vinter - igen!

Och där slog vintern till igen.
Kollade ut genom fönstreet imorse och allt var helt vitt och det snöade för fullt.
Promenaden till bussen var väl inte alltför rolig heller, men ska inte klaga, hellre att det snöar än att det regnar. Jag tycker det blir så mysigt ute när det är snö.


Sitter i skolan och väntar på att min första och tydligen enda lektion ska börja, vi har inte religion och svenska idag, har ingen aning om varför men jag klagar inte! :) Så jag slutar halv tio idag, inte helt fel.
Blir till att åka hem och städa skulle jag tro, sen lägga mig i badet..


Igår firade vi Ewe som fyllde hela 18 år! :) Det var hur trevligt som helst.
Hoppas du fick en bra födelsedag! <3


Imorn är det fredag, ÄNTLIGEN!
Plus att mitt hjärta kommer till stan, jag längtar sjukt mycket! Det blir en myshelg helt enkelt. <3



Skriver senare.

Inga kommentarer: