08 december, 2008

Livet har sina goda stunder!

Längesen jag skrev av mig nu, har inte haft lusten eller orken att skriva någonting.
Inte för att det inte har hänt saker i mitt liv, för det har det verkligen.


Sitter här framför datorn som vanligt, blir någon förvånad längre? Har lite lätt huvudvärk så borde egentligen inte sitta här, men datorn är som min drog, låter töntigt men så är det nästan.

Idag har jag inte gjort mycket, hade praktik till klockan tre, sen vid klockan fyra så drog jag till tågstation för att hämta upp min syster som kom hem från Västerås, sen har jag faktiskt städat mitt rum (annars skulle jag bli skyldig mamma 500! :O)
Så nu sitter jag här, borde plugga till ett prov som jag har imorn i arbetsmiljö & säkerhet, men jag orkar verkligen inte, inget av det jag skulle läsa skulle fastna i mitt huvud i alla fall, det får gå som det går. Har pluggat lite :)

Imorn är det tisdag, det blir till att åka till Katrineholm efter skolan och hälsa på hjärtat mitt, fick låna bilen av pappa, TACK! <3

Emma är i Egypten och gottar sig i solen, medan vi andra sitter här i regnet, mörkret och kylan.. Kom hem! <3



Jag har gått runt hela dagen och tänkt på en sak som hände igår, jag är fortfarande irriterad på det! Även fast jag inte alls borde lägga ner min energi på det här. Usch, jag blir så trött på mig själv..
SANDRA, SLÄPP DET!

Inga kommentarer: