03 september, 2008

Fult väder, fint väder?

Tänkte passa på att klaga på vädret som varit idag och igår i mitt inlägg nu.
Igår morse var det lite molnigt men ändå ganska varmt, så jag tänkte att jag kunde ta mina sommarskor på mig - liknar en toffel. Och då, när jag är halvvägs till bussen så börjar det regna, så typiskt. Jag blir genom sur om fötterna såklart och resten av mig också.
Sen idag var det också molningt imorse, men ändå varmt, precis som igår. Så jag tog mina tygskor på mig och knallade till bussen. Ungefär vid samma ställe som igår så började det spöregna.. Och ja, idag har jag gått runt med blöta fötter. Inte det roligaste. Men det som störde mig var att senare så sken det upp och solen lyste från en blå himel.
Gud, hatar du mig lite mer än alla andra?

Idag var det skola annars som vanligt. Inga roliga saker hände väl där.
Förutom att vi började med vårat projektarbete. Jag och Yasmine fick beröm för våran idé, det kommer bli hur bra som helst. Vi har ett år på oss att göra det, vi ska utnyttja tiden väl.


Sen efter skolan så åkte jag med mamma till Tuna Park där jag köpte mina skor, de vart det vita paret på inlägget innan, men jag tog dom i svart istället. De såg bättre ut.
Och jag fick 20% rabbat på skorna också! :) För att jag har praktik där, så snällt.

Annars har det inte hänt så mycket idag. Får se vad som händer senare, just nu väntar jag på att det ska bli mat.

Sovmorgon imorn, tack!

Inga kommentarer: