16 september, 2008

Hard work, work!

Äntligen säger jag bara! Som ni vet så har jag haft praktik på Stadium i Tuna Park ett tag nu, och min handledare har ju sagt att jag ska få jobba extra och så. Men i fredags vart det helt klart, då skrev jag på kontraktet :) Jippi!
Alltid bra att ha något att göra, lite extra pengar är aldrig fel.
På tal om pengar så har jag gått och blivit "kär" i ett par lacoste skor på Stadium :) De kostar 600:- men har kostat 899:-
La undan ett par åt mig själv igår ;) haha!

Igår var det praktik igen, som varje måndag och fredag. Var rätt så segt, i början i alla fall. Inte så många kunder, men det vart bättre senare på dagen. Fick stå i kassan ganska mycket på eftermiddagen, det är bara bra. Måste öva lite :)
Sen hände det inte så mycket mer, slutar ju klockan 18, så är rätt så trött när jag kommer hem.

Nu sitter jag i skolan och väntar på att lektionen ska börja.
Börjar om ungefär 35 minuter.. Rätt så segt att bara sitta och glo. Finns inget att göra.
Vi har bara handelslektioner med en och samma lärare på tisdagar. Rätt segt det också..



Vill inte vara själv, men vart ska det här leda?

Inga kommentarer: