22 september, 2008

Ny vecka - nya möjligheter!

Som jag alltid brukar säga ;P Haha! Ett av mina favorit uttryck! :)

Måndag ännu en gång, har haft praktik hela dagen idag, förutom när jag hade engelska i en timme på morgonen. Läxförhör stog högst upp på dagens "att göra" - lista. Gick väl ganska bra tror jag :)
Sen bar det av till praktiken, jag och min chef Jimmy ska göra ett schema till mig, vilka helger jag ska jobba och sådär :) Det blir jätte bra! Så att jag vet vilka helger jag jobbar.
Annars har det inte hänt så mycket mer idag.. Tog ett tripp med bilen, haha! Vilket liv jag har.. ;P

Imorn har vi spex foto i skolan. Alla treor ska ta ett kort där man får klä ut sig ;P Vet inte riktigt om jag är så på idéen i våran klass, vi ska ha på oss soppsäckar och tupera håret så det står rakt upp :P Alltid något ;P haha!

Orkar inte skriv mer nu..

Inga kommentarer: