02 september, 2008

Skärpning!

Nu har jag snart inte skrivit blogg på en vecka.. Lovade mig ju själv att jag skulle skriva lite i alla fall varje dag. Men jag har inte orkat, som vanligt har jag satt mig vid datorn för att skriva men sen har jag inte haft någon lust.
Har egentligen ingen lust att skriva nu heller, men sitter och väntar i skolan på att Yasmine ska sluta så då kan jag ju fördriva några minuter med att blogga. :)

Igår var det ju första skoldagen för oss i 3an på två veckor, eftersom vi har haft praktik. Vi gjorde inte alltför mycket igår, gick igenom schemat, som var fullt med fel.. Hur många lektioner som helst som krockade med varandra och ja, allt möjligt. Som sagt, det brukar lösa sig det där, framåt jul eller något..


Sen fick vi nycklarna till våra nya skåp som nu finns ute i korridoren och inte inne på programmet, lite dåligt att man måste springa ut dit varenda gång man behöver något.


Sen så fikade vi och diskuterade klassens dag, vi kom väl inte fram till något spec, att vi ska hem till Stickan och spela brännboll eller något. Vi kom i alla fall fram till att vi ska lägga våra pengar på studenten.

Och idag har det inte hänt så mycket heller, hade två lektioner imorse på samma tid, så jag var en stund på Rättskunskapen och en stund på adimistrationen. Men men, det kommer vara så för mig nu i några veckor.

Sen har vi fått böcker i vissa ämnen och så, känns som att man börjar komma igång nu.


Idag ska jag och Yasmine till Tuna Park, jag måste köpa ett par nya skor och jag har sett två par på Stadium som jag gillar, ska se vilket av paren som jag vill ha. Den vita skon är i skinn, vilket är bra nu när man inte vet vilket väder det riktigt blir på dagarna. Men de är ju lika snygga båda två, ångest!
Dom.. 399:-

.. eller dom 299:-



Sen händer det inte så mycket mer.


Eller jo, min granne är klar med min dator nu! :D Den som hade virus och sånt :P haha! HAPPY!

Inga kommentarer: