28 augusti, 2008

Dag 4

Fjärde dagen på praktiken. Nu börjar mina fötter få nog av det här.. Säger då det, att om mina fötter hade händer - så hade de strypt mig.
Men imorn är det sista dagen, för den här veckan, sen är det ju praktik varenda måndag och fredag. Men på måndag så är det inte praktik, då ska vi till skolan och prata eller något.

Idag har jag stått några meter upp i luften, skulle skylta väggen med stövlar och skyltar. Jag är ju inte lite höjdrädd heller, men det gick bra ändå. :)
Nästa vecka, på fredag vill säga ska jag få lära mig kassan. Spännande, men tror att det kommer gå bra. Känns som att jag börjar komma in i hela den där grejen med att jobba i butik, vet inte hur jag ska förklara, men känns som att jag varje dag lär mig något nytt.

Jaha, och nu är det snart helg igen.
Kräftskiva på lördag, det ser jag fram emot! Kommer nog bli hur kul som helst! :)
Och Emma den skit ungen åker till Italien imorn med sin klass! Hur orättvist är inte det? Haha! Hoppas hon solar lite åt mig med!
Annars blir det en lugn helg, hoppas jag.. Haha!

Dagens köp:
Leggins 99:-
Klocka 250 :-

Nu ska jag försöka tigga till mig fotmassge av mamma eller syrran.. Det skulle vara skönt..

Inga kommentarer: