27 augusti, 2008

Dag 3

Tredje dagen på praktiken, jag börjar tröttna nu.. Haha! Tro det eller ej, men jag skulle hellre gått i skolan de här två veckorna som vi har praktik.
Jag menar, idag stod jag i ungefär 40 minuter och vek t-shirtar på ett bord så det skulle se fint ut, och in kommer det in två tanter på 50+ och börjar rota runt bland alla t-shirtar. Så på ungefär 2 minuter fixade dom till röran igen, så mina 40 minuter var egentligen onödiga.. Aja, det var bara till att vika ihop dom igen.

Men det på min praktik tycker jag gör nytta i alla fall. :) Ger mig beröm och allt, så jag klagar inte.

Föresten, har glömt berätta det men min mentor ringde till Stadium i måndags. Jag trodde han bara skulle kolla läget men han berättade att någon hade lagt mitt id-kort på hans skrivbord på skolan. Jag tappade bort det på vägverket i maj, hm, lite skumt men bra att det kom tillbaka i alla fall. Men behöver det inte längre tyvärr. ;P

Imorn är det praktik som gäller igen, blir samma visa imorn antar jag. Men nu lät jag ju deppig, men det är tvärtom. Nu börjar jag ju faktiskt hitta lite i butiken. :) Om inte tjejerna får för sig att bygga om.. Två stycken började göra det idag innan jag gick hem. Så vem vet, imorn kanske sakerna inte alls hänger på samma ställe som jag såg dom på idag.. Men men, får nog vänja mig. ;P

Inga kommentarer: