12 augusti, 2008

På språng!

Har haft något att göra hela dagen känns det som. Ingen lugn stund här inte! ;P

Dagen började med att jag vaknade runt klockan 10, gick upp och åt frukost, har föresten börjat läsa tidningen på morgonen nu, men blir mest upprörd när jag läser om all skit som händer.. Haha!
Efter frukosten så färgade mamma mitt hår igen, lite mer rödbrunt vart det nu, är nöjd med resultatet.
Sen bar det av till stan med mamma o Carro.

Jag kom hem med lite saker, bland annat en stor t-shirt och en skärp som jag kan ha i midjan, blir nog snyggt att ha imorn när det blir krogen :)
Ännu senare, efter maten så drog jag till Yasmine och vi var en stund. Jätte trevligt o sitta och prata om allt mellan himel och jord.
Och ja, nu sitter jag här. Börjar få ont i huvudet också, usch..
Smart av mig att sitta framför datorn då, mina ögon kommer väl bli fyrkantiga snart.. haha!

Krogen imorn! Ser verkligen fram emot det. :)
Känner mig laddad, sen på torsdag blir den 24-timmars kryssning, blir nog lite dricka då med! ;) haha!
Det är ju ändå sista veckan i frihet, måste ju ta vara på den tiden! ;P

Imorn, då jävlar!

Inga kommentarer: