16 augusti, 2008

Åh nej inte nu...

Jaha, då var man sjuk igen.. Usch, förkyld, ont i halsen och kroppen hänger inte riktigt med.
Så idag blir det till att ta det lugnt, skulle ju ut ikväll med Emma och några eftersom det är Å-festen här i stan, men nu blir det inte så. Tråkigt :(
Så idag blir det en lugn hemma dag, imorn också skulle jag tro.

På måndag är det skola igen, och av någon konstig anledning så har jag börjat längta lite. Kanske för att det bara är ett enda år kvar nu, känns helt otroligt. När man började ettan på gymnasiet så kändes tre år som en hel evighet. Men nu, nu börjar det dra ihop sig! :)

Har redan börjat fundera på vad jag vill göra efter skolan, men det är inget direkt som lockar mig. Får se vad som händer då.

Nu ska jag nog gå ner och försöka äta nått.


Usch för baciller!

Inga kommentarer: