26 augusti, 2008

Dag 2

Imorse kom jag ungefär 15 min försent :/ för vakterna var sena som skulle öppna till Tuna Park, men Jimmy sa ingenting om det när jag kom så det var nog ingen fara.
Imorse frågade butikschefen mig om jag var intresserad av extra jobb! Åh vad glad jag blev! :) Klart jag är svarade jag glatt, haha! Så jag hoppas på att få jobba lite då och då i några timmar. Alltid bra med lite extra pengar.


På Stadium hände det inte alltför mycket idag, började städa som vanligt, städade nästan hela dagen nu när jag tänker efter. De andra tjejerna höll på att bygga om mycket i butiken idag, så jag ville inte vara ivägen.
Men Jimmy, som är min handledare, gav mig en uppgift, jag skulle "bygga" om hela väggen med väskor, det gick faktistk bra :) Hoppas han var lika nöjd som mig när jag var klar.

Jag är verkligen inte van att stå upp hela dagarna, jag har hur ont i fötterna som helst.. Men ska ha andra skor på mig imorn, hoppas att det ska bli bättre då. :)

Vilket tråkigt väder det är ute, men ändå skönt nu när skolan har dragit igång att det inte är 40+ ute, tråkigt att vara inne då. Men det är ju bara augusti, känns konstigt att det redan är höst nu..

Inga kommentarer: