24 augusti, 2008

Imorn - ny vecka, nya möjligheter!

Sitter här vid pappas dator, min har gått sönder.. Eller det kanske inte är rätt ord men min dator ha varnat i över ett halvår nu att virusskyddet har gått ut och ja, nu har den väl tröttnat på att jag aldrig uppdaterade det. Så nu när jag sätter på datorn så varnar den hela tiden om att jag inte har något virusskydd, hela skärmen blir röd och det står "WARNING" över hela skärmen.. Lyckat Sandra!

I alla fall, imorn blir det praktik på Stadium som gäller. Var där och pratade idag, han som jag fick prata med verkade lagom road över att jag kom och störde mitt i hans lunch.. Aja, kunde inte jag veta.
Men ska vara där imorn klockan 10, får se om det blir roligare nu än i våras.
Skriver om det imorn hur första dagen var. :)

Men jag skulle nog hellre vilja vara i skolan.. Min mentor sa att de hade lagt två veckors praktik nu i början av läsåret för att det skulle "locka" oss att komma igång igen eller vad han sa. Han trodde att vi skulle tycka det var roligare att ha praktik först istället för att vara i skolan. Men jag tycker tvärtom.. Skulle vara skönare att vara i skolan.
Men nu ska jag inte klaga här!


JAAAA! OS slutade idag! JIPPI! Jag verkligen hatar sport, nu slipper man det där på 4 hela år! Tack! Inte för att det har stört mig så mycket, men några gånger har pappa och jag hunnit bråka om tvn. Haha!

Nej nu är det nog sängen som gäller för min del. Så jag orkar upp imorn, ska ju ändå stå upp i 7 timmar.. Suck.
Wish me luck!


Inga kommentarer: