17 augusti, 2008

Sista dagen..

Jaha, då var sista dagen på sommarlovet snart över. Känns lite surt att det här var sista sommaren som jag hade lov i två månader ;/
Men ska inte klaga, nästa år tar jag studenten! :) Den dagen kommer bli oslagbar.
Jag är fortfarande inte frisk, känner mig inte ens bättre.. Men ska ändå till skolan imorn för uppropet. Sen fick jag reda på för en stund sen att jag ska ha praktik på Stadium igen de första två veckorna, så på tisdag börjar praktiken igen. Och när de två veckorna är avklarade så har jag praktik måndagar och fredagar varje vecka.
Får se hur det går.. Stå och hosta på alla kunder i butiken kanske inte kommer bli så populärt? :P

Eftersom jag ska upp tidigt imorn så blir det till att lägga sig tidigt imorn. 08.15 ska jag knalla till bussen.. Suck, tänker redan på hur jobbigt det kommer vara imorn bitti.
Men nu ska jag inte vara så negativ! ETT ÅR KVAR!

Låt sista året börja!

Inga kommentarer: