21 augusti, 2008

Welcome to my SICK life!

Jag säger då det..
Nu har jag vart sjuk i snart en vecka, så tråkigt.. Jag missade E-tunas stora satsning i år nämligen Å-festen på grund av det här. Men de som var nere förra helgen sa att jag inte missade något. En liten tröst kanske.


Så ja, vad har jag gjort den här veckan? Absolut ingenting, har suttit och snorat och hostat så grannarna undrar vad jag håller på med.
Men jag var i skolan i måndags i 1,5 timme i alla fall. *STOLT* Men det var lite för att jag ville ha information om praktiken som vi har nu i två veckor.
Hoppas de på stadium inte hatar mig nu när jag inte kommer den första veckan, ska försöka gå dit nästa vecka. Men inte så bra kanske och stå och hosta och nysa när kunderna kommer och behöver hjälp.
Så i helgen blir det lugnt, ska se till att bli frisk nu.

Nu när jag helt har tappat mitt smak- och luktsinne så har jag insett att det är riktigt tråkigt att äta när man varken känner vad maten luktar eller hur den smakar. Har tappat matlusten kan man säga, nu är det ju inte så att jag inte äter överhuvudtaget men det är inte kul alls längre..

Och där tog ämnena slut, händer inte så mycket när man är sjuk, och ja, här hemma händer det inte så mycket heller.
Syrran går i skolan och pappa jobbar.
Jag tror jag har smittat mamma, förlåt mor! Så hon och jag är hemma tillsammans. Alltid trevligt med sällskap! :) Haha!

Inga kommentarer: