13 september, 2009

090913

Och där kom förkylningen som på beställning..
Vaknade upp i lördags av att min näsa hade slutat fungera. Great! Har gått och väntat på det här nu eftersom Johannes har gått och varit förkyld och haft feber ett tag nu. Tror inte jag har någon feber än i alla fall men förkylningar slår ut mig totalt och idag är sängen min bästa kompis..
Har legat och småsovit heeela dagen och det är faktiskt riktigt skönt men jag hade hellre varit frisk.
Johannes är ute och åker med Tobbe, de skulle tydligen försöka fixa däck till Johannes bil. Jag hade verkligen inte lust att följa med när jag mår såhär.
Johannes har informerat mig ett flertal gånger idag att jag inte ser ut att må så bra. Nej, det gör jag verkligen inte..

Igår var vi till Norrköping på bilträff och som jag har sagt förut så följer inte jag med för att jag tycker det är så coolt och se bilar åka omkring i cirklar utan för att träffa kompisar.
Men idag när jag vaknade så önskade jag att jag inte hade följt med igår då min förkylning var värre idag än igår.. Jag som tänkte mig för och tog på mig extra mycket kläder för att jag visste att vi skulle vara ute.
Blä!

Mina planer för imorgon är att först och främst sova tills jag vaknar, sen ska jag vara på ungdomsmottagningen halv elva..
Sen måste jag ta mig ner till apoteket för att handla nässpray och alvedon.
För att sen gå hem och lägga mig igen framför tvn, har jag tur så slumrar jag till då och då, det har jag varit duktig på idag i alla fall ;)


Nej sängen nu och sen hoppas jag att mitt hjärta kommer hem snart så han kan ligga och hålla om mig!

Inga kommentarer: