18 september, 2009

090918

Idag känner jag mig väldigt utvilad, det borde jag göra i och med att jag har sovit i 11 timmar idag! Johannes var tvungen att jobba på frukosten så han kom inte hem och väckte mig vid nio som han brukar, då passade jag på att sova en timme extra, så skönt!
Har ätit frukost och hunnit hänga tvätt nu på morgonen. Efter lunchen så ska jag ta mig en lång och varm dusch med alla äckliga spindlar där nere i källaren.. Usch. De börjar krypa in nu när det blir kallare ute.. Och min fobi för spindlar är inte att leka med, får gåshud bara jag är i samma rum som en spindel.
Men men.. Bara att ta tjuren i hornen och gå ner och döda några.. Eller så låter jag helt enkelt Johannes göra det ;)

Nu har jag tröttnat på att vara förkyld, min näsa rinner och är täppt om vart annat och min hosta vill verkligen inte ge sig. Får se vad som händer ikväll, en kompis till Johannes har fyllt år så vi är bjudna på fest, men vi får se hur dagens planer ser ut :)

För första gången i mitt liv så har jag redan börjat fundera på julafton.. Känner att jag på något sätt behöver tänka på det nu eftersom jag i år har tre familjer att fira jul ihop med..
Hm.. Kanske ska slå upp nått tält i skogen och fira jul med mig själv? Slippa tänka på att någon/några kanske blir ledsna om jag väljer att inte fira jul just där.
Äsch, det är tre månader dit, jag hinner nog fixa det där.


Kom precis på att jag inte har borstat tänderna än! Dags att gå och göra det.

1 kommentar:

Jenny sa...

varför 3 familjer..låter komplicerat.