09 september, 2009

090909

Det märks att det är höstmånad..
Runt omkring mig är det vänner, familj och släktingar som har gått och blivit sjuka nu i september. Förkylningar, halsont och feber är ett faktum.
Mitt hjärta frågade mig imorse hur jag mådde, runt klockan 6! Jodå jag mår väl bra fick jag fram medan jag gäspade sådär stort som bara jag kan, haha! Han berättade då att han var genomförkyld och hade ont i halsen.. Fy.. Det lär väl inte dröja länge innan det drabbar mig också, jag som ALLTID har en vana att bli sjuk under hösten och vintern.
Tyckte synd om Johannes som ändå gick till jobbet trots att han mådde dåligt. Det enda som gnager mig just nu är att jag har ont i munnnen, sen jag var hos tandläkaren förra veckan.
Jag har faktiskt inte så mycket att klaga på ;P
Drog iväg ett sms till min sjuka "svärmor" ;) om att hon skulle krya på sig. Hon är också sjuk, stackare!
Hm, gissar väl på att jag kommer ligga sjuk lagom till helgen, det slår aldrig fel!


Idag händer inte allt för mycket.. Det är fotboll ikväll så Johannes pratade om att han skulle ringa Tobbe och fråga om han ville komma över och kolla på matchen. Vem ska jag då bjuda över som kan sitta och tycka att det är lika tråkigt som jag?
Well, well..
Nu ska jag försöka göra något åt min morgon frisyr.

Inga kommentarer: