31 augusti, 2009

090831

Sista augusti redan.. Fy vad sommaren har gått fort. Det märks att det börjar bli höst, det blir allt kallare och kallare ute på kvällarna och solen försvinner snabbare och snabbare.
Nej, nu ska jag inte vara negativ. Hösten tycker jag är väldigt mysig, med alla färger och alla mysiga tröjor man kan ha på sig.

Nu är jag hemma i Eskilstuna igen, i alla fall för tre dagar. Ska till tandläkaren på onsdag och tänkte att jag lika gärna kunde åka hem tidigare och uträtta några ärenden och hälsa på familjen.
Men usch vad jobbigt det kommer vara att somna ikväll.. Är bortskämd med att ha Johannes vid min sida som ligger och håller om mig. Mitt hjärta brukar alltid ligga och klia mig på ryggen om jag har svårt att somna och då slocknar jag direkt.
På lördag har vi varit tillsammans i 9 månader. Tiden går så jävla fort men mina känslor för den där killen blir bara starkare och starkare.
Jag är så lycklig! <3

Funderar på att stänga av den här dumburken och krypa ner under täcket.
Fick låna en t-shirt av Johannes som luktar honom, jag kommer ligga och sova med den hela natten. Haha!


Imorgon ska jag gå upp skapligt. Ta mig en dusch och ta mig ner på stan.
Träffa Yasmine ska jag göra imorgon också :)

God natt!

Inga kommentarer: