08 augusti, 2009

090808

Vilken värme.. Ska inte klaga för den har varit borta för länge nu.
Men känns lite jobbigt när man nyss har duschat och svettas som en gris när man väl kommer ut igen.
Idag ska jag och min kärlek till Eskilstuna och äta middag hemma hos mig med min familj, mormor och morfar. Det blir nog jätte trevligt :) Lite jobbigt bara att åka bil i den här värmen. Men det är bara att veva ner rutorna och se cool ut ;) Haha!
Senare ikväll ska vi tillbaka till Katrineholm och träffa några kompisar :)

Igår solade och badade jag och Johannes nästan hela eftermiddagen. Han var ledig från halv tolv och det tackar jag hans chef för :)
Senare på eftermiddagen så kom Tobbe och vi satt och snackade innan vi drog vidare till en av deras kompisar. Kändes lite konstigt i början eftersom jag knappt inte kände någon som var där men fick bra kontakt med alla och senare så kom även Carro och Sanna! :) Så jag kände mig inte helt mobbad ;) Haha!

Nu ska jag försöka göra mig lite fin.. Inte så jävla lätt att sminka sig och sånt i den här värmen. Funderar på att skita i det och fixa mig senare ikväll när det inte är lika varmt.

Inga kommentarer: