24 augusti, 2009

090824

Är förvånad över att jag är piggare än piggast idag!
Har duschat och börjat göra mig i ordning. Ska iväg efter lunchen men det är en hemlighet vart jag ska än så länge. Jag lär skriva om det ikväll om jag får tid.

Det känns att hösten närmar sig, imorse när mitt hjärta gick till jobbet så berättade han att det bara var 7 grader ute.. Brr! Jag saknar redan sommaren när jag vet vad som kommer. Men jag tycker hösten och vintern kan vara mysiga också. Som sagt det blir vad man gör det till.

Fy fan vad jag känner mig fattig.. Imorgon får de flesta som jobbar lön och på mitt konto har det inte kommit in en enda krona sen jag tog studenten och det är snart 3 månader sen.. Suck.
Jag bor ju hos Johannes och hans familj sen några månader tillbaka och jag behöver inte betala något här hemma, vilket känns otroligt skönt då jag absolut inte skulle ha råd att betala något just nu.
Jag har inte gått på stan och kollat runt i affärerna på evigheter känns det som. Jag är rädd att jag ska hitta något snyggt som jag verkligen vill ha.. Haha! Skulle behöva köpa schampoo och sånt, hygienprodukter. För det får jag och Johannes betala själv. Hm.. Ska prata med mamma och pappa om de kan sponsra mig, det har de gjort förut.
Mamma läser ju min blogg, så ja, nu vet du att jag är i nöd ;)


Nu ska jag kila och sminka mig, ta på mig något annat än de här underbara bekväma mjukisbyxorna som jag har på mig.


Ciao!

Inga kommentarer: