21 augusti, 2009

090821

Nyss kommit ut ur duschen och jag känner mig äntligen som en människa igen! Haha!
Känns inte som att jag vaknar till riktigt fören jag har duschat, nu återstår det bara att föna/platta håret, sminka mig och byta om :)
Ibland kan jag önska att jag hade det lika lätt som mitt hjärta när jag ska göra mig i ordning..
Han duschar på fem minuter, sen tar han på sig kläder, parfymerar sig och vips - klar! Allting på mindre än 20 minuter. För mig tar det minst en timme att göra mig i ordning..
Well, well.. Bara att gilla läget :) Jag kan ibland tycka om att göra mig i ordning, känna hur fin man kan göra sig.

Idag har jag inte gjort allt för mycket.
Ikväll är det kräftskiva som gäller med min älskling, Tobbe och Carro :) Det kommer bli hur trevligt som helst.

Ska nog gå och föna håret nu, ska försöka vara klar till hjärtat kommer hem från jobbet.
Wish me luck! :O

Inga kommentarer: