06 augusti, 2009

090806

Ligger här i sängen och lyssnar på min mp3, hittade den när jag var hemma och städade i måndags :) Har så många gamla låtar på den som tar en tillbaka i tiden. Helt underbart, ligger och tänker på saker som har hänt för fem år sen till exempel, bara genom att lyssna på vissa låtar.
Mitt hjärta är och jobbar som vanligt.. Jag är glad för hans skull men så jävla svartsjuk. Men jag har anmält mig på arbetsförmedlingen nu och ska dit på möte med min handledare på måndag. Vilket betyder att jag måste åka tillbaka till Eskilstuna igen.. Ibland är det jobbigt att inte kunna göra samma saker här i Katrineholm, men som sagt jag är inte skriven här.

Som alla nästan har förstått vid det här laget så har jag praktiskt taget flyttat till Katrineholm nu och jag gillar´t! Trivs som fisken i vattnet här :) Jag bor under samma tak som min älskling och hans familj och det fungerar utmärkt! Jag har även fått nya vänner här och fler tror jag att det kommer bli :) Men tro inte att jag har glömt bort ER i Eskilstuna, jag saknar ER ofta!
Men det är skönt att det inte är så långt att åka om man ska hem :)

Igår firade jag och hjärtat åtta månder tillsammans! Tiden har gått så fort det senaste året.. Även fast det inte här hänt något speciellt.
Låg och solade hela eftermiddagen igår, och tänk er, jag fick faktiskt färg! :) Tjohoo!
Det blir till att sola idag med, klarblå himmel och varmt ute.

I tisdags började jag mitt sunda liv, eller.. Jag tänkte börja.. Var ute och gick i rask takt i över en timme och igår tänkte jag göra samma sak, men nej.. Träningsvärken hindrade mig.. Hur otränad är man inte då om man får ont av att gå? Usch.. Och imorse valde jag att sova istället för att gå ut. Sängen är ju så mycket skönare än att gå ut och röra sig på morgonen..
Nej, skärpning, imorgon bitti tar jag tag i det där igen!


Borsta tänderna nu och lägga sig och pressa, det är något jag tycker om! ;)

Inga kommentarer: